Přeji příjemný den,
předem se omlouvám adminům za založení "nevhodného" vlákna, ale musím vás ubezpečit, že skutečně nejsem žádný nastrčený agent, jak zde bylo řečeno. Chápu, že zákon je zákon a nikdo nechce obětovat kus perné práce kvůli pár špatně zvoleným větám. Prostě, jednoduše a slušně jsem se zeptal na názory ostatních, kteří se s výše uvedeným problémem již setkali.
Je mi samozřejmě jasné, že pouštět se do takovéto "operace PS2" je ošemetné a je potřeba mít určité odborné znalosti. Na druhou stranu, každý snad ví na co stači a na co ne. Já osobně nejsem žádný odborník, ale se všemi riziky jsem se do toho pustil a vše mám již zdárně za sebou. Strávil jsem nad tím skoro celou dnešní noc, ale vyplatilo se, vše funguje jak má. Doufám, že dlouho

) Použil jsem schémata přiložená k zásilce (poděkování dodavateli - přehledné a přesné). Přesto jsem hledal určité dodatečné informace, abych šel takzvaně na jistotu.
Jelikož, před samotnou "operací", jsem procházel toto fórum celkem podrobně, nenašel jsem žádné konkrétní poznatky lidí, kteří se do pájení pustili tak jako já (svépomocí). Prostě a jednoduše jsem chtěl získat ty nejobecnější informace, které se týkají konkrétně "operace PS" , jako je ( cín=jaký/ pasta=ano či ne/ hrot mikropájky=apod). Nic takového jsem zde nenašel. K založení tohoto vlákna jsem se rozhodl až po dost dlouhém čase stráveném na Googlu i na tomto fóru.
Chápu, že pro člověka, který je odborník v této problematice, je těžké nalézt pár slov, kterými by popsal co je potřeba a čemu předejít.
Každopádně odpovědi typu (je to jako vysvětlovat, jak se přistává s Boeingem bez základních znalostí létání ...) jsou podivné. Shodou oklolností mám co do činění s létáním. Nelétám zrovna s Boeingem, ale s o trochu menším strojem a věřte, že na jiných fórech o létání, rád vysvětlím i úplnému laikovi co a jak. A tak to i dělám.